Wymiana towaru
- Zakupione u nas produkty wymieniamy za darmo, pod warunkiem, że odesłany towar był nieużywany i posiada wszystkie oryginalne metki.
- Na wymianę towaru masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Jak wymienić produkt?
- Sprawdź czy w aktualnej ofercie sklepu znajduje się rozmiar i kolor, na który chcesz dokonać wymiany.
- Do przesyłki dołączyliśmy „Dokument wymiany / zwrotu” – wypełnij go dokładnie, podając dane produktu, który wymieniasz i na który wymieniasz. Nowy dokument możesz również ściągnąć tutaj
- Zapakuj produkty wraz z formularzem i odeślij na adres: POZERKI Ul. Ametystowa 8 62-081 Baranowo
- Po otrzymaniu przez nas przesyłki – w przeciągu 5 dni na nasz koszt, wyślemy pożądany przez Ciebie produkt.
- Nie odbieramy przesyłek „za pobraniem”.
- Towar zawsze odsyłaj listem poleconym lub paczką.
- Koszt odesłania towaru ponosi Konsument.
Zwrot towaru
- Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.
Jak zwrócić towar?
- Zwracany towar musi być nowy, bez oznak użytkowania, ze wszystkimi metkami i powinien być w oryginalnym opakowaniu producenta.
- W przesyłce był dołączony „Dokument zwrotu / wymiany” – wypełnij go dokładnie. Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego. Nowy dokument możesz również ściągnąć tutaj
- Produkty wraz z formularzem i dowodem zakupu odeślij na adres: POZERKI Ul. Ametystowa 8 62-081 Baranowo
- Po otrzymaniu przez nas przesyłki w ciągu 14 dni zwrócimy pieniądze.
- Nie odbieramy przesyłek „za pobraniem”.
- Towar zawsze odsyłaj listem poleconym lub paczką.
- Koszt odesłania towaru ponosi Konsument.
Reklamacje
- Aby dokonać reklamacji należy wypełnić formularz dostępny tutaj
- Towar wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacji prosimy odesłać na adres: POZERKI Ul. Ametystowa 8 62-081 Baranowo
- Reklamację dotyczącą wad produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu.
- Sklep jest obowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.W przypadku żądania zwrotu pieniędzy zwrot na rzecz konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie. W przypadku żądania obniżenia ceny Klient powinien wyznaczyć Sprzedawcy termin na ich zwrot (np. 7 dni od dnia otrzymania żądania obniżenia ceny).
- Koszty wymiany lub naprawy ponosi sprzedawca.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.