• Zadzwoń 667 696 696

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

 

1. Przedsiębiorca, kontakt

1.1. Podmiotem prowadzącym sklep internetowy za pośrednictwem sieci Internet, działający pod adresem www.pozerki.pl jest Paulina Galicka z siedzibą:
POZERKI & other stories, Concordia Design, ul. Zwierzyniecka 3, piętro 2 lok 7, 60-813 Poznań
POZERKI & other stories, ul. Emilii Plater 25, 00-001 Warszawa

1.2. Klient ma możliwość kontaktu z prowadzącym sklep internetowy w każdy z poniższych sposobów:

- pod adresem POZERKI & other stories, Concordia Design, ul. Zwierzyniecka 3, piętro 2 lok 7, 60-813 Poznań lub POZERKI & other stories, ul. Emilii Plater 25, 00-001 Warszawa

- telefonicznie pod numerem bezpłatnej infolinii dla telefonów stacjonarnych i komórkowych: 667 696 696

- poprzez pocztę elektroniczną na adres: kontakt@pozerki.pl

- przez formularz kontaktowy na stronie sklepu internetowego.

 

2. Ogólne zasady korzystania ze sklepu internetowego Pozerki

2.1. Ze sklepu internetowego mogą korzystać tylko osoby, które ukończyły 18 lat.

2.2. Osoby, które nie ukończyły lat 18 mogą korzystać ze sklepu internetowego za zgodą rodziców bądź opiekunów prawnych.

2.3. Osoby rejestrujące się w sklepie internetowym oraz dokonujące tam zakupów podają swoje dane osobowe i wyrażają zgodę na ich przetwarzanie przez Pozerki na zasadach wskazanych w Polityce prywatności.

2.4. W celu potwierdzenia prawidłowości danych podanych podczas rejestracji w sklepie internetowym, klient otrzymuje wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie danych.

 

3. Zamawianie towarów

3.1. Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.pozerki.pl.

3.2. Towary w sklepie internetowym są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej znajdują się między innymi informacje o właściwościach towaru, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany.

3.3. Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, w sposób właściwy dla danej rzeczy, określając w szczególności rozmiar, kolor, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje oraz liczbę sztuk zamawianych towarów. 

 

4. Jak kupować w sklepie internetowym – szczegółowa instrukcja

4.1. Po wybraniu przez Klienta towaru, należy kliknąć ikonę „Do koszyka”.

4.2. Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny po kliknięciu na ikonę koszyka w pasku u góry strony. Przejść do koszyka można poprzez wybranie przycisku „Do kasy”, który uruchamia stronę pokazującą wszystkie produkty, które znajdują się w koszyku. 

4.3. Po wybraniu opcji „Zamówienie”, uruchomi się strona, gdzie należy wprowadzić dane Klienta niezbędne do zrealizowania transakcji i wysyłki zamówionego towaru.

4.4. Po zalogowaniu  do sklepu internetowego Klient uzyskuje dostęp do dodatkowych opcji w panelu Klienta takich jak: historia zamówień, możliwość sprawdzenia, na jakim etapie jest ostatnie, złożone zamówienie, zapamiętanie adresów wysyłek, możliwość otrzymywania aktualnych informacji o produktach ze sklepu.

4.5. Po wybraniu sposobu dostawy (na podany adres) i wprowadzeniu wszystkich potrzebnych danych (w tym ewentualnie danych do faktury), należy wybrać sposób płatności.

4.6. Klient ma możliwość wybrania sposobu płatności online lub opłacenia przesyłki przy odbiorze.

4.7. Klient składa zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Złóż zamówienie i zapłać”.

4.8. Po kliknięciu przycisku „Złóż zamówienie i zapłać”, a jeśli Klient wybrał płatność online, po dokonaniu płatności poprzez serwis PayPal, Klient jest przekierowywany do strony potwierdzającej złożenie zamówienia, z której może kontynuować zakupy lub przejść do podsumowania zamówienia.

4.9. W przypadku wybrania jako formy zapłaty za towar płatności online, dyspozycję zapłaty należy zrealizować bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W przypadku nieotrzymania zapłaty na rachunek Pozerki lub podmiotów pośredniczących w transakcji (serwisu PayPal), zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone, co oznacza, że umowa nie dochodzi do skutku, a zamówienie nie zostanie zrealizowane. W takiej sytuacji należy złożyć nowe zamówienie.

4.10. Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca nie zostanie zrealizowane.

4.11. Niezwłocznie po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w danych logowania, przesłany zostanie e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. W treści tej wiadomości Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.

4.12. Firma Pozerki może kontaktować się z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail lub telefonicznie, na wskazany przez Klienta nr telefonu kontaktowego, w celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub w innych kwestiach związanych z realizacją zamówienia. 

 

5. Ceny

5.1. Ceny na stronie sklepu internetowego podawane w złotych polskich są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT.

5.2. Do ceny towaru doliczany jest koszt przesyłki, którego wysokość uzależniona jest od wybranej formy dostawy i płatności.

5.3. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą zarówno Klienta jak i Pozerki. Po złożeniu zamówienia cena zamówionych towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez Pozerki zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.

5.4. Firma Pozerki zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w sklepie internetowym, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innych przepisów prawa. 

 

6. Dostępność zamówionych towarów

6.1. Wszystkie towary oferowane w sklepie internetowym są towarami dostępnymi. 

6.2. W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że towar nie będzie dostępny. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości zrealizowania zamówienia.

6.3. W karcie produktu udostępniana jest pełna informacja o zakresie rozmiarów – rozmiary aktualnie niedostępne również znajdują się na tej liście, jednakże są wyraźnie oznaczone innym niż rozmiary dostępne kolorem oraz są przekreślone. Produktu w rozmiarze niedostępnym nie można dodać do koszyka.

 

7. Niemożność zrealizowania zamówienia

W przypadku braku danego towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania zamówienia z innego powodu, Klient zostanie poinformowany na adres e-mail lub telefonicznie o problemach z realizacją zamówienia i możliwych rozwiązaniach.

 

8. Sposób dostawy i czas realizacji zamówienia

8.1. Dostawy towaru realizowane są na całym świecie. 

8.2. W przypadku wybrania sposobu płatności „za pobraniem”, zamówienie zostaje przekazane do realizacji bezpośrednio po jego złożeniu. W przypadku wyboru jednego ze sposobów płatności online (PayPal), zamówienie zostaje przekazane do realizacji po potwierdzeniu wpływu należności na konto firmy Pozerki (za pośrednictwem serwisu PayPal).

8.3  UWAGA: W przypadku wyboru jako formy płatności, jednej z płatności online realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za zamówienie na konto firmy Pozerki lub podmiotów pośredniczących, od tego też momentu należy liczyć termin, w ciągu którego towar zostanie przekazany Klientowi.

8.4. Dostarczaniem zamówień zajmuje się wybrana przez Pozerki firma kurierska.

 

9. Formy płatności za zamówienie 

9.1. Za pobraniem: zapłata następuje do rąk kuriera przy odbiorze przez Klienta przesyłki kurierskiej.

9.2. Przelew: przelewy, które akceptowane są przez Pozerki, to tzw. szybkie przelewy dokonane przy użyciu serwisu PayPal. Cechą szybkich przelewów jest to, że po wybraniu tej formy płatności Klient zostaje w sposób bezpieczny przekierowany na stronę operatora płatności a następnie, ze strony operatora na stronę wybranego z listy banku, w celu dokonania transferu pieniędzy. Operacja płatnicza dokonywana jest pomiędzy klientem a wybranym operatorem płatności.

9.3. Karta płatnicza: Klient musi dysponować kartą umożliwiającą dokonywanie płatności w Internecie (o tym czy dana karta spełnia ten warunek należy upewnić się w banku, który wydał kartę). Płatność kartą płatniczą odbywa się za pośrednictwem serwisu PayPal. Operacja płatnicza dokonywana jest pomiędzy klientem a operatorem posiadanej przez klienta karty.

9.4. Uwaga! Sklep Internetowy nigdy nie wyśle do Klienta wiadomości z informacją, iż zmieniło się konto do wpłaty, wraz z prośbą o dokonanie przelewu tradycyjnego. Jeśli Klient otrzyma takiego maila – nie należy dokonywać wpłaty, czy też odpowiadać na niego, należy przesłać niezmieniony e-mail do firmy Pozerki na adres: kontakt@pozerki.pl

 

10. Umowa sprzedaży

10.1. Informacje umieszczone na stronie internetowej sklepu www.pozerki.pl nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego. 

10.2. Umowa jest zawierana w języku polskim.

 

11. Wykonanie umowy – termin 

W zależności od rodzaju wybranej przez Klienta opcji dostawy, Pozerki zobowiązuje się do przekazania towaru Klientowi w terminie do 7 dni roboczych (w przypadku przesyłki standardowej), od poprawnego złożenia zamówienia. W przypadku braku towaru lub niemożliwości zrealizowania zamówienia z innej przyczyny, Pozerki niezwłocznie skontaktuje się z Klientem proponując możliwe w danej sytuacji rozwiązania. Dni robocze liczone są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Czas dostawy produktów handmade wynosi do 10dni roboczych.

 

12. Koszt dostawy

12.1. Dostawy realizowane są na całym świecie

12.2. Wszystkie zamówienia w naszym sklepie są zamówieniami z obowiązkiem zapłaty. 

12.3. Zgodnie z art. 535 kodeksu cywilnego sprzedający zobowiązuje się przenieść na kupującego własność rzeczy i wydać mu rzecz, a kupujący zobowiązuje się rzecz odebrać i zapłacić sprzedawcy cenę;

12.4. Klient dokonujący zakupu na odległość, który życzy sobie dostawę towaru za pośrednictwem kuriera po złożeniu oferty proszony jest o podanie: 

- dane do wysyłki, 

- wybór płatności,

- telefon kontaktowy, który na życzenie klienta będzie przekazany kurierowi do kontaktu przed dostawą,

- ewentualne żądanie faktury VAT wraz z danymi do faktury (w przeciwnym razie zostanie wystawiony paragon fiskalny);

12.5.Każdy klient wybierający sposób zapłaty przedpłatę na konto powinien w terminie 7 dni dokonać przelewu za pomocą opcji podłączonych pod sklep internetowy pozerki.pl

12.6. Każdy towar staramy się wysłać w terminie do 7 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie;

12.7. Każda przesyłka jest starannie pakowana i zabezpieczona, jednak prosimy aby jej stan sprawdzić w chwili odbioru przy kurierze, a ewentualne uszkodzenie towaru prosimy zgłosić dostawcy, który jest zobowiązany spisać odpowiedni protokół zgłoszenia - prosimy o niezwłoczne zgłaszanie sprzedawcy wszelkich wad;

 

13. Odstąpienie od umowy 

13.1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży towaru w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

13.2. Prawo do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.

13.3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi złożyć firmie Pozerki jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz ze zwracanym produktem na adres: POZERKI & other stories, Concordia Design, ul. Zwierzyniecka 3, piętro 2 lok 7, 60-813 Poznań lub POZERKI & other stories, ul. Emilii Plater 25, 00-001 Warszawa

Sklep Pozerki zaleca korzystanie z formularza dostępnego w zakładce „wymiany, zwroty reklamacje”.

13.4. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy wraz z potwierdzeniem nadania przesyłki.

13.5. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, firma Pozerki zwraca Klientowi koszt zakupionego peoduktu, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Pozerki zatwierdziły realizację prawa odstąpienia od umowy sprzedaży (produkt musi być w stanie nienaruszonym, z kompletem metek oraz z dowodem zakupu).

13.6. Zwrot płatności zostanie dokonany przy za pomocą przelewu na wskazany przez klienta rachunek bankowy. 

13.7. Klient może także zwrócić rzecz w sklepie stacjonarnym Pozerki.

13.8 Zgodnie z art. 38 pkt. 3 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; klientowi nie przysługuje prawo zwrotu. Zapis dotyczy wszystkich produktów z oznaczeniem „Handmade”

  

14. Reklamacja

14.1 Reklamację prosimy zgłaszać na adres kontakt@pozerki.pl

14.2 W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy określić, czy reklamacja opiera się na podstawie Ustawy konsumenckiej, czy na podstawie rękojmi, czy korzystając z gwarancji, a ponadto prosimy o opisanie: 

- zgłoszenie wady (usterki),

- roszczenie,

- dane, na które ma zostać wysłana odpowiedź (oczywiście jeżeli klient chce zachować formę wysyłkową);
Zalecamy korzystanie z formularza znajdującego się w zakładce „wymiany, zwroty, reklamacje”

14.3 Do każdej reklamacji ustosunkujemy się w terminie 14 dni;

14.4 Gwarancją są objęte wszystkie produkty na czas 1 roku za okazaniem paragonu dokumentującego datę zakupu.

 

15. Postanowienia końcowe

Do każdego zakupionego towaru dołączony jest dowód zakupu. Klient ma możliwość poproszenia o wystawienie faktury.  Pozerki nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych przez Klienta.

15.1. Przetwarzanie danych osobowych

Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie przez firmę Pozerki danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych, uniemożliwia zarejestrowanie się w sklepie internetowym i dokonywanie w nim zakupów. Wszelkie informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności.

15.2. Przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych

Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych i ich powierzenie podmiotowi trzeciemu w celu przekazywania Klientowi informacji handlowych pochodzących od Pozerki np. o akcjach promocyjnych. 

 

Poznań, 05.2018r.

 

 

 


Proszę czekać...