• Zadzwoń 667 696 696
  • pn-pt 11:00 -18:00
Wymiana towaru

  • Zakupione u nas produkty wymieniamy za darmo, pod warunkiem, że odesłany towar był nieużywany i posiada wszystkie oryginalne metki.
  • Na wymianę towaru masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
Jak wymienić produkt?
  1. Sprawdź czy w aktualnej ofercie sklepu znajduje się rozmiar i kolor, na który chcesz dokonać wymiany.
  2. Do przesyłki dołączyliśmy "Dokument wymiany / zwrotu" – wypełnij go dokładnie, podając dane produktu, który wymieniasz i na który wymieniasz. Nowy dokument możesz również ściągnąć tutaj 
  3. Zapakuj produkty wraz z formularzem i odeślij na adres: POZERKI & other stories w City Park Hotel & Residence, ul. Wyspiańskiego 26, 60-751 Poznań
  4. Po otrzymaniu przez nas przesyłki - w przeciągu 5 dni na nasz koszt, wyślemy pożądany przez Ciebie produkt.
  5. Nie odbieramy przesyłek „za pobraniem”.
  6. Towar zawsze odsyłaj listem poleconym lub paczką.
  7. Koszt odesłania towaru ponosi Konsument.

 


 

Zwrot towaru

  • Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.
Jak zwrócić towar?
  1. Zwracany towar musi być nowy, bez oznak użytkowania, ze wszystkimi metkami i powinien być w oryginalnym opakowaniu producenta.
  2. W przesyłce był dołączony "Dokument zwrotu / wymiany" – wypełnij go dokładnie. Pamiętaj o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego. Nowy dokument możesz również ściągnąć tutaj 
  3. Produkty wraz z formularzem i dowodem zakupu odeślij na adres: POZERKI & other stories w City Park Hotel & Residence, ul. Wyspiańskiego 26, 60-751 Poznań
  4. Po otrzymaniu przez nas przesyłki w ciągu 14 dni zwrócimy pieniądze.
  5. Nie odbieramy przesyłek „za pobraniem”.
  6. Towar zawsze odsyłaj listem poleconym lub paczką.
  7. Koszt odesłania towaru ponosi Konsument.

 


 

Reklamacje

  1. Aby dokonać reklamacji należy wypełnić formularz dostępny tutaj
  2. Towar wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacji prosimy odesłać na adres:  POZERKI & other stories w City Park Hotel & Residence, ul. Wyspiańskiego 26, 60-751 Poznań
  3. Reklamację dotyczącą wad produktów można składać w ciągu dwóch lat od daty zakupu.
  4. Sklep jest obowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.W przypadku żądania zwrotu pieniędzy zwrot na rzecz konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie. W przypadku żądania obniżenia ceny Klient powinien wyznaczyć Sprzedawcy termin na ich zwrot (np. 7 dni od dnia otrzymania żądania obniżenia ceny).
  5. Koszty wymiany lub naprawy ponosi sprzedawca.
  6. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.

Please wait...